5 דרכים בהן ההורים שלך יכולים לתמוך בהנקה

5 דרכים בהן ההורים שלך יכולים לתמוך בהנקה

5 דרכים בהן ההורים שלך יכולים לתמוך בהנקה

הנקה היא חוויה מספקת מאוד, אבל פשוטה היא בוודאי לא. למרבה המזל, נוכחותם של הורייך יכולה להפוך את החוויה ממאתגרת למתגמלת. בין אם הם סבים וסבתות בפעם הראשונה ובין אם הם כבר ותיקים בתחום, הורייך יכולים להיות שותפים לפרק האמהות בחייך. הנה 5 דרכים בהן ההורים שלך יכולים לעזור!

תמיכה רגשית ועידוד:

    הנקה היא רכבת הרים של סערת רגשות, במיוחד בימים הראשונים. אבל עם תמיכה ואהבה של הורה מסור, קל יותר לשאת בעומס הרגשי. האמונה שלהם בך תחזק את ביטחונך ותעזור לך להתגבר על הרגעים הקשים. אולי את צריכה לפרוק תסכול אחרי יום קשה, או אולי לחגוג הישג קטן? הורייך יכולים להיות שם כדי להקשיב, להזדהות, או אפילו לעזור לך עם הומור משובח. התמיכה הרגשית שלהם תהיה העוגן שלך בזמנים של קפיצות גדילה, בעיות בחיבור ומכשולים אחרים שעלולים לצוץ לאורך הדרך.

    סיוע מעשי וטיפול בתינוק:

      מי יכולה לסרב לבייביסטר?! הורייך יכולים לקחת לעזור עם מגוון מטלות בבית, החל מהכנת נשנושים וארוחות בריאות ועד סידורים, כביסה או טיפול בילדים גדולים יותר. אם יש לך תור לרופא, סידורים חשובים, או שאת פשוט זקוקה להפסקה, הורייך יכולים לשמור על התינוק. כך הם יוכלו לפנות לך זמן ואנרגיות ולאפשר לך להתמקד במה שהכי חשוב: התינוק והבריאות שלך. כך תוכלי לנוח, לאכול בנחת, להתקלח או פשוט ליהנות מרגע לעצמך בין ההנקות. נוכחותם של הורייך יכולה להקל עלייך מאוד בידיעה שהתינוק נמצא בידיים טובות ואמינות.

      עצות מתוך ידע וניסיון:

        ההורים שלך כבר היו בסרט הזה. הם יכולים לחלוק תובנות וטיפים חשובים ממסע ההורות האישי שלהם. ייתכן שיש להם ניסיון אישי עם הנקה או שיטות יעילות לטיפול בתינוקות. בקשי מהם עצות ואולי תגלי כמה פנינים.

        הכנת ארוחות מזינות:

          הנקה דורשת אקסטרה קלוריות וערכים תזונתיים. הורייך יכולים לעזור ולהכין לך ארוחות בריאות ומאוזנות. הם יכולים לדאוג שתמיד יהיו לך במטבח חטיפים מזינים, להכין מתכונים ידידותיים להנקה עם רכיבים מעודדי יצור חלב (ראי עוד בקישור זה) או להכין לך ארוחות שנוחות לאכילה ביד אחת! הם יכולים להכין לך שייקים, כריכים ומרקים עשירים, או אולי להשרות לך קוואקר למשך הלילה כך שיהיה מוכן לדייסה על הבוקר. עזרה קולינרית כזו תעזור לך לשמור על רמות אנרגיה גבוהות ועל אספקת החלב שלך. ולפעמים, גם סתם להושיט לך כוס מים יכול לעזור מאוד.

          יצירת סביבה נוחה וכבוד למרחב שלך:

            סביבה רגועה ונוחה היא קריטית להנקה מוצלחת (בכתבה אחרת סיפרנו על הקושי של הנקה תחת סטרס בעת תקופה בטחונית מטלטלת). הורייך יכולים לעזור לארגן פינה נוחה להנקה עם פריטים מועילים כמו כריות, שמיכה, בקבוק מים ונשנושים. הם יכולים גם לעזור לשמור על אווירה רגועה בבית, להפחית מתח ולצמצם הסחות דעת. חשוב לציין, שבעוד שהתמיכה שלהם חשובה, עליה להיות מאוזנת תוך שמירה על המרחב האישי והגבולות שלך. הנקה היא פעולה אינטימית, ופרטיות חשובה מאוד. אמרי באופן ברור מה את צריכה, והם ילמדו מתי להציע עזרה ומתי לקחת צעד אחורה, וכך לאפשר לך לבנות את לו"ז ההנקה שלך בקצב שלך.

            סיכום:

            כשהורייך לצידך, מסע ההנקה שלך יכול להיות הרבה יותר נעים ומהנה. התמיכה שלהם, בין אם היא רגשית, מעשית או תזונתית, יכולה לספק את הבסיס להצלחה ולאושר בתפקידך החדש כאמא טריה. קבלי את עזרתם, תקשרי את הצרכים שלך והביעי את הרצונות שלך. וזכרי, אין כמו סבא וסבתא בעולם כולו!

            השאירי תגובה

            התגובות עוברות לאישור אנבלה לפני פרסום בבלוג.

            });